Číslo pro objednávky +420 596 941 168 rušíme k 31.3.2019. Pro objednávky použijte číslo +420 608 826 560.

Konczanka - voda je to co vyrábíme

+420 608 826 560 Po - Pá: 7.00 - 15.30

Nejčastější dotazy

  • Odkud je pramenitá voda Konczanka?

    Odkud je pramenitá voda Konczanka?

    Přírodní pramenitá voda „Konczanka“ pochází ze studny SW-10 "KONCZANKA", která se nachází v podhůří Slezských Beskyd.

    Jedná se vrt do třeti a čtvrtohorních útvarů nacházejících se v Ostravské kotlině, v oblasti Konczynské vysočiny. Vrt prochází přírodními ochrannými a izolačními vrstvami, které dokonale chrání pramen před vnějším znečištěním. Vice o pram. vodě

  • Nabízíte na vaše služby a zboží možnost náhradního plnění?

    Nabízíte na vaše služby a zboží možnost náhradního plnění?

    Ano, na všechny naše nabízené služby a zboží nabízíme uplatnění NP. Získáte tak značnou finanční úsporu až 30%.

  • Co dělat, když výdejník vody nefunguje?

    Nabízíte na vaše služby a zboží možnost náhradního plnění?

    Prosíme, než budete kontaktovat naše servisní středisko, projděte si nejčastější závady, které můžete ve většině odstranit sami. Po dobu opravy Vám bezplatně zapůjčíme výdejník náhradní.

    Možné závady

    Z výdejníku teče voda na podlahu (převážně po naražení nového barelu)

    • odpojte výdejník od elektrické sítě
    • sundejte barel z výdejníku a vypusťte z obou kohoutů vodu
    • zkontrolujte, zda v barelu není malá či mikro prasklinka (z 99% je únik vody způsobený prasklým barelem). Pokud ano, barel již dále nepoužívejte!
    • vysušte vodu z pod výdejníku a nasaďte nový barel
    • přesvědčte se, že z obou kohoutů teče voda a nyní můžete výdejník zapojit opět do elektrické sítě
    • v případě, že tento postup nepomohl a z výdejníku začne opět téct voda na podlahu, volejte náš servis

    Výdejník nehřeje ani nechladí

    • zkontrolujte, zda je výdejník zapojen do elektrické sítě a zda je přívodní kabel zastrčen do výdejníku
    • zkontrolujte, zda jsou vypínače ohřevu a chlazení v poloze ON
    • pokud je vše zapnuté a výdejník nefunguje, kontaktujte náš servis

    Teplota horké/studené vody je příliš nízká

    • ověřte spotřebu horké/studené vody (nádržky na horkou/studenou vodu mají omezenou kapacitu, někdo před vámi si mohl vzít více vody a výdejník musí dohřát/nachladit)
    • pokud nedošlo k nahřání/nachlazení kontaktujte náš servis

    Kompresor pracuje (hučí), ale voda není nachlazená?

    • kontaktujte náš servis
  • Nechceme delší dobu výdejník vody používat. Je možné jej vypustit?

    Nechceme delší dobu výdejník vody používat. Je možné jej vypustit?

    Postačí vypnout výdejník, vypustit vodu ze všech kohoutů i ze zadní strany vypouštěcím ventilem. Před novým používáním si nejprve nechte na výdejníku provést sanitaci (čištění), kterou můžete objednat u našeho servisu

  • Existuje možnost vypnutí funkce horké vody?

    Existuje možnost vypnutí  funkce horké vody?

    Ano. Existuje samostatný vypínač pro horkou vodu. Stačí jej dát do polohy OFF. Vypínač se zpravidla nachází na zadní, nebo boční straně výdejníku.

  • Jak často sanitovat výdejník vody?

    Jak často sanitovat výdejník vody?

    Podle našich zkušeností a dle doporučení Státního Zdravotního Ústavu po třech měsících provozu. Záleží však na více faktorech viz. Sanitace výdejníků

Potřebujete poradit?

Stanislava Janíková

Najdete nás

Fričova 15/118
709 00 Ostrava - Nová ves
Česká republika

Kontakty